Outlet Park Szczecin, Poland

Cześć :D
To mój pierwszy post, więc mam nadzieje, że będzie się Wam podobać.

Wczoraj odwiedziłam Outlet Park w Szczecinie. Uwielbiam to centrum handlowe, za to, że tam zawsze można znaleźć świetne rzeczy w niskich cenach.
Zrobiłam trochę zdjęć, więc po prostu chciałabym Wam je pokazać.
 












Something for mans :)
-----------
Coś dla Panów :)











 









Zostaję tu jeszcze tylko 3 dni  i szczerze mówiąc, nie będę tęsknić za tym miastem. Szkoda, że nie miałam okazji, zrobić zdjęć w centrum. Według mnie Szczecin jest szary i smutny. W dodatku woda jest okropna.

Mam nadzieję, że się polubimy i będziecie mnie odwiedzać częściej, buziaki :*


7 comments:

  1. Ładne pazurki :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  2. Szczecin nie jest taki zły - woda może najładniejsza nie jest, ale wcale tak szaro-buro nie jest, w końcu nasza filharmonia jest bielsza niż Pałac Kultury, który też był kiedyś biały :D Trzeba się zagubić w mieście, żeby poznać jego uroki - są tajne miejsca w bramach, ulica brudna jak nie wiem co a jak wejdziesz do odpowiedniej bramy to przenosisz się do Paryża na planie którego zbudowano Szczecin (patrząc z lotu ptaka na centrum widać podobieństwo). Fakt, że miasto jest źle zarządzane i to jest sporym problemem.

    Wiem, że zaczynasz i życzę powodzenia, ale taka moja rada na przyszłość - jeśli decydujesz się na pisanie po angielsku to błagam 10 razy sprawdź gramatykę, bo pisanie po angielsku jasne jest świetnym ćwiczeniem, ale znajdzie się multum ludzi, które zwróci uwagę na błędy. Mimo wszystko życzę powodzenia z blogowaniem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Osobiście mam złe doświadczenie, jeśli chodzi o Szczecin, może też dlatego wydaje mi się być tak szary, aczkolwiek nie zwiedziłam też całości, więc do końca nie będę też oceniać, ale jest to tylko moja opinia :P

      Jeśli chodzi o angielski, trochę moich znajomych chciało by czytać mojego bloga, nie mówią po Polsku, dlatego postanowiłam pisać również po angielsku. Oczywiście będzie wiele osób, które zwróci uwagę na błędy i dobrze ! Każdy wypomniany mi błąd językowy będzie poprawiony, co sprawia, że z czasem mój język będzie coraz to bogatszy, co za tym idzie lepszy. Czasami nie wiedząc jak poprawnie napisać, nawet po sprawdzeniu w kilku miejscach, trudno jest ocenić czy na 100 % napisaliśmy dobrze, to taki sposób na naukę :)

      Delete
  3. Looks like a fab place for a day trip! So many different shops!

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Karolinka's beauty and makeup , Blogger