Morning routine comsetics

Hey piękne :D
Tak jak obiecałam, chciałabym podzielić się z Wami informacją na temat mojej porannej pielęgnacji twarzy. Obecnie używam kilku sprawdzonych mi produktów, jak również wprowadziłam dwa nowe, którymi jestem całkiem miło zaskoczona. Dla przypomnienia, mam cerę tłustą, powiedziałabym nawet bardzo tłustą, z zaskórnikami i rozszonymi porami. Na mojej buzi znajduje się też wiele brzydkich, czerwonych blizn. Od porannych kosmetyków oczekuję odświeżenia, delikatnego nawilżenia i zmatowienia. To tyle słowem wstępu. Zapraszam do dalszego czytania :D
----------
Hi Beauties :D
Today I'd like to talk with you about my morning routine cosmetics. Now I use some tested products, but there's also two new cosmetics in my bathroom. To remind you, my face is oily with blackheads and tighten pores. Also I have lots of red scares. I'm looking for cosmetics which will refresh, delicate moisturize and matt my skin at the morning :D



1. Najpierw myję buzię żelem Iwostin Purritin przeznaczonym do cery tłustej skłonnej do zmian trądzikowych. Żel rzeczywiście nie wysusza buzi, ponieważ nie zawiera mydła. Całkiem dobrze oczyszcza  i jest naprawdę delikatny. Pamiętajcie, by nie wycierać twarzy ręcznikiem ! Moim zdaniem nawet czysty ręcznik ma w sobie odrobinę bakterii. Według mnie najbezpieczniejszy jest ręcznik papierowy.
Cena : koło 15- 20 zł. W Szczecińskim Outlet Parku można dostać go za 13.80 zł :)
----------
I use Iwostin Purritin face wash gel, which I apply on wet face. I remove it and dry my face with paper towel. I think that paper towel is better and more safe  than normal towel. This gel doesn't contain a soap, so it doesn't dry your skin. In my opinion it's really gently for face.
Price : about 4-4,50 euro.


2. Po umyciu buzi używam toniku z tej samej serii. Producent mówi, że to tonik odświeża, tonizuje i reguluje wydzielanie sebum. Czy do końca jest to prawdą? Myślę, że delikatnie odświeża, jednak nie tonizuje i nie reguluje wydzielania sebum na długo. Może u kogoś o mnie tłustej cerze sprawdziłby się lepiej. Pomimo wszystko, lubię przetrzeć nim twarz, dla dodatkowego oczyszczenia.
Cena : około 25 zł
----------
After cleansing I use Iwostin Purriting Tonic. Producer says it refresh, toning and regulates the secretion of sebum. Is it ture? I think it only gently refresh but generally I like to use for better cleansing.
Price : about 6,25 euro.



3. Zawsze po przetarciu buzi tonikiem nakładałam krem matujący również z tej samej serii, ale jakiś czas temu, będąc w Biedronce dorwałam serum hialuronowe Gold Skin Care firmy Marion. Jestem dopiero w fazie testowania, więc nie powiem za wiele. Szybko się wchłania, pozostania skórę, jakby matową, gładką, lekko nawilża. Nadaje się pod podkład. Na pewno jeszcze wrócę do tego produktu i poświęcę mu osobną notkę :)
Cena : kosztuje około 10 zł. Ja zaś kupiłam to serum za 4:99 w Biedronce, z czego jestem bardzo zadowolona. Mam też drugie na zapas <3
----------
Alawasy after using tonic I was use Iwostin Matt Cream but some days ago I bought hyaluronic Gold Skin Care serum from Marion. I'm still testing so I can't say more than it absorbes quickly and it's good under foundation. I think I will back to this product and I will make other post about it ;)
Price : about 2,50 euro but I bought it for 1,25 <3 






4. Następnym produktem jest nawilżająco-wygładzający krem pod oczy z AA +30. Używam go od dłuższego czasu i cóż mogę powiedzieć. Spełnia swoje zadanie. Prze wszystkim dobrze nawilża. Mała rada - Nigdy nie sugerujcie się wiekiem podanym na opakowaniu, a składem. Jeśli dany kosmetyk spełnia wasze oczekiwania a my macie mniej lub więcej lat niż proponuje producent, dlaczego miałybyście go nie używać? No właśnie :)
---------
The next product is moisturizing and smoothing AA +30 cream under eyes. I very like it. It works well It moisturizing very good. Remember, never looks at ages on products. If it's good for you skin type, why you shouldn't use it ? :D 




5. Ostatni kosmetyk jaki używam z rana to również nowość w mojej łazience - Aktywne serum do rzęs L'biotica. Jako iż używam tego dopiero od niedawna tak naprawdę nie widzę jeszcze żadnej różnicy w długości czy odżywieniu rzęs. Produkt stosuję rano i wieczorem. Do tego nakładam również olej rycynowy i wazelinę; moją magiczną mieszankę, o czym również opowiem w innym poście :) Serum ma sporo pozytywnych opinii i trochę takich, że nie robi nic. Przetestujemy, zobaczymy :D
Cena : 8 zł w Biedronce
----------
The last one product is also something new in my bathroom - active serum for lashes L'biotica. As that I use it about 1 week I can't say if it's good or not for my lashes. I use it at the morning and evening with ricine oil and vaseline but I will talk about it in other post.
I will test this serum :)
Price : 2 euro 






Tak wygląda moja codzienna poranna pielęgnacja twarzy :D
Wciąż testuje i szukam nowych produktów, które pozwolą poprawić stan mojej cery.
Myślę, że za jakiś czas dodam taki post po raz kolejny, lecz z trochę innymi kosmetykami :)
Jeśli spodobał Wam się post, zapraszam za jakiś czas na "Evening routine cosmetics " :D
:*
----------
And this is how looks my morning face care :D
I'm still testing and looking for new good products for my face.
If you like this post, check my blog for some time, I'm gonna add post about "Evening routine cosmetics" :D
:*

3 comments:

  1. Wcześniej nie znałam tej marki Iwostin. :) Używam rano tylko toniku z Avon. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iwsotin jest bardzo dobrą Polską marką produkującą dermokosmetyki. Jeśli masz skórę z niedoskonałościami, to polecam udać się do apteki Super-Pharm. Obecnie w prmocji jest krem na niedoskonałości matująco- nawilżający z terii Purritin za jedyne 12.99 z ponad 30 czy nawet 40. Ja już sobie kupiłam hehe :D

      Delete
  2. Bardzo lubię Iwostin, kosmetyki te stosuje od lat :)

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Karolinka's beauty and makeup , Blogger