Light pink jeans in the sunny day

Cześć w sobotę kochane :D
Tak bardzo nie mogłam doczekać się ciepłych dni, a tu z dnia na dzień coraz cieplej. 
Kurtke zimowo-jesienną zastąpiłam już wioseną, chociaż w obecniej chwili nawet i ona nie jest mi potrzebna. 
Wczoraj potrzebowałam szybkiej i wygodnej stylizacji, dlatego postanowiłam na jasnoróżowe spodnie z wysokim stanem, prostą bluzkę w paski i białe trampki. Na co dzień stawiam na płaskie, sznurowane obuwie, ponieważ moje bardzo wysokie podbicie nie pozwala mi na noszenie szpilek bez żadnego zabezpieczenia nogi. Nawet zwykłe proste balerinki to dla mnie wyzwanie. Do tego dochodzi spora różnica w rozmiarach stóp, co dodatkowo powoduje problem z wyborem dobrze dobranych butów. 

A tak poza tym,ja dziś cały dzień mam zamiar przesiedzieć w domku i odpoczywać, a Wy jak spędzacie ten jeden z pierwszych cieplejszych weekendów? :D
 
















 A na kontynuację miłej niedzieli polecam posłuchać piosenkę, która od rana chodzi mi po głowie :D
--------------------
A for a better Sunday I recommend you this awesome song in German :D





4 comments:

  1. Świetne spodnie, bardzo lubię takie stylizacje :) ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, ja również, tym bardziej jeśli kosztują mnie nie więcej niż 50 zł :P

      Delete
  2. Ja nie mogłam doczekać się tej pogody, jestem strasznym
    zmarzluchem i marzyłam o tym by w końcu móc wyjść z domu w
    krótkim rękawku ;) stylizacja super, ale to co mi się najbardziej
    podoba to twoja uroda <3 jesteś śliczna :)
    naprawdę cudowny blog, życzę ci dużo dużo sukcesów
    i jak najwięcej czytelników, sama z chęcią będę tu zaglądać
    dlatego poproszę nowy wpis ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, dziękuję za komplementy :D
      Ah ja również jestem mega zmarzluchem i nie mogłam się doczekać ciepła, ale wiem, że kiedy zacznie się już to właściwe lato, to będę narzekać! Jednak przysięgłam sobie, nigdy więcej nie będę mówić, że chcę zimę chodź na 5 min. :D

      Delete

Copyright © 2014 Karolinka's beauty and makeup , Blogger