Blogs party



Cześć wszystkim ;)
Od pewnego czasu zastanawiałam się nad comiesięcznym postem w którym każdy z Was będzie mógł podlinkować swój blog. 
Osobiście nie lubię, kiedy Wasze komentarze ograniczają się do "super zdjęcia, zapraszam do mnie..." albo " ładne paznokcie, zapraszam ". Sama przez jakiś praktykowałam taką metodę promocji, jednak jest ona na tyle irytująca, że po czasie przemyślałam swoje zachowanie i skończyłam z tym. Moim zdaniem efektywniejszym sposobem na promocje swojego bloga jest komentowanie od serca. Warto odwiedzić kilka blogów, przeczytać i skomentować to, co naprawdę nam się spodobało, niżeli masowo wklejać regułkę, która i tak przez część z nas blogerów zostanie usunięta. 

Oto kilka blogów, chodź nie tylko, bo i youtubeterk, które inspirują mnie do działania :) 
Na świecie mamy tylu blogerów, jednak ja jestem wybredna i to właśnie do tych artystów od dawna zaglądam regularnie.

Anna Skura
Paulina Jagodzińska
Ewelina Bochnik
Natalia
Kasia Gajewska
Carli Bybel
Manny Gutierrez - facet, który tworzy lepszy makijaż niż nie jedna kobieta !
Diana Saldana
Amanda Ensing
Nikkie De Jager

Jestem zachwycona stylem pracy tych osób jak i ich ciekawymi osobowościami. 

Z pewnością odwiedzę każdego bloga i zgodnie z moją zasadą, zostawię komentarz tam, gdzie będzie mi się podobało ;)

11 comments:

  1. Z doświadczenia wiem, że nie jest miło czytać komentarze jakie ty przytoczylaś, znane przez wszystkich regułki typu "super zdjęcia, zapraszam do mnie" a już totalny szczyt "super, zapraszam do obserwacji". Ktoś na siłę komentuje bloga, myśląc że jakis inny autor do niego wpadnie. "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie"
    Dobrze napisane!

    Pozwole sobie zostawić link do blog-> http://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kojarzę Manny z instagrama i jestem w szoku, że facet wie tyle o makijażu! :)
    Często się spotykam z komentarzami w postaci jednej i tej samej regułki u mnie, jak i u innych blogerów. Strasznie irytująca sprawa, dlatego ja zawsze staram się dodać komentarz od serca albo w ogóle. Nie chcę nic pisać na siłę, bo "promocja musi być". ;) Pozdrawiam. :)
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również byłam w szoku, że facet potrafi zrobić tak dobry makijaż, dlatego należy do jednych z moich ulubionych youtuberów urodowych :D

      Delete
  3. Z chęcią zajrzę na blogi i kanały tych osób które podlinkowałaś i zobaczę co robią :D Ja nienawidzę komentarz typu "fajny post wejdź do mnie". Ja zawsze czytam post, a dopiero potem komentuję i jestem tego samego zdania co Ty :D
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak najbardziej polecam te osoby, wg mnie to jedni z najlepszych blogerów i youtuberów jakich "odkryłam" :)
      Cieszę się, że nie tylko ja mam takie zdanie na temat komentowania :D

      Delete
  4. O witam koleżankę :D

    my-passion-foto.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Najbardziej i tak bawią mnie komentarze, gdzie reklama do bloga jest dłuższa niż sama treść odnosząca się do danego postu ;) Którego zazwyczaj nawet dana osoba nie przeczytała. Jedna dziewczyna też notorycznie wklejała tą samą treść wszystkim w komentarzach. Sama dostając przy tym pochwały, ohy i ahy w komentarzach. Jakieś zyski z tego miała, ale dla mnie to po prostu głupie ;) Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedna dziewczyna w komentarzu przy poście z kosmetykami napisała mi że tez używa tego kremu z Ziajii, haha szkoda, że zobaczyła może tylko obrazek, bo w poście kremów z Ziajii było aż 3 ! :D

      Delete
  6. taki post to super pomysł!:) rok temu także tak robiłam, ale stwierdziłam, że skoro chcę, aby mi komentowano posty od serca, to sama powinnam tak zacząć robić, tak więc czytam całe posty i dopiero później komentuje:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Doskonale rozumiem Cię, ja komentuje blogi, które naprawdę mi się podobają, nie lubię wymuszonych komentarzy gdzie nadawca na siłę próbuję zareklamować swojego bloga. Podlinkowanie w zupełności wystarczy.
    Facet robiący makijaż zdecydowanie wygrywa zestawienie! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. Rozumiem Cię, sama nie przepadam za takimi komentarzami. Co do pomysłu z tymi blogami- świetny pomysł!
    Moj blog

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Karolinka's beauty and makeup , Blogger