Ready for flowers

Cześć piękne :D
Dziś przychodzę do Was z nowym postem outfitowym :) 
Myślę, że każda z nas ma takie dni, szczególnie kiedy jest bardzo gorąco, kiedy przy wieczornym prysznicu nie chce się nam ogolić nóg. Na następny dzień żałujemy tego, bo chciałybyśmy ubrać lekką, ładną sukienkę, ale nie mamy czasu na golenie się. 
Miałam taki wieczór wczoraj. Mam ciemne włosy, więc po jednym dniu włoski są już widoczne a po dwóch nie jestem w stanie założyć sukienki, dlatego stawiam wtedy na wzorzyste spodnie, nie koniecznie sięgające do samych kostek, ponieważ nie przesadzajmy z widocznością odrostów ;) 
Ostatnio brakowało mi czerwonych ust, nosiłam lekkie beżowe, jasnoróżowe. Nie wiedziałam jaką bluzeczkę wybrać, więc czerwień stała się dziś moją inspiracją :)
 













spodnie : House
bluzka : C&A
buty : sklep obuwniczy którego nazwy nie znam :)
biżuteria : Reserved

Na koniec chciałabym powiedzieć, iż mam do sprzedania dwie pary męskich butów/kapci. Mój mężczyzna dostał je od mamy, która zakupiła je w Holenderskim Primarku, jednak obie pary okazały się za duże. 

Mam rozmiar 43 i 45, może któraś z Pań uraczy swojego ukochanego parą takich butów? :D Cena to 30 zł z wysyłką zwykłą w kopercie bąbelkowej. Buty są nowe z metkami, założone tylko do przymiarki. 
Zainteresowane? Zapraszam na vinted lub do komentowania :) 






<3 <3

18 comments:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz , super spodnie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Znam ten problem :D Ale spodnie są świetne :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak myślałam, że nie tylko ja mam ten problem haha :D

      Delete
  3. Która z nas nie zna tego problemu.. :P Ładna stylizacja :D

    justmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładna stylizacja i piękne paznokcie *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo ladne wygladasz! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  6. Masz świetne paznokcie wspaniałe wzory :) Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. te butki jak i wzorki na paznokciach masz bardzo ładne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne spodnie, uwielbiam kwiatowe printy :) Ps. musiałam to napisać, mam ten sam dywan :D
    Zapraszam do siebie http://lovelybyangie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Spodnie świetne i sama bym chętnie takie kupiła!

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Karolinka's beauty and makeup , Blogger