The worst bronzers ever: Astor and Arbonne

It's been a long time before I found a perfect bronzning powder.
I was using some good and some not really good products. In this post I'd like to show you two the worst bronzers I've ever used. 
---------------------
Długo szukałam bronzera idealnego. Przebrnęłam przez kilka dobrych, kilka nieciekawych. W tym poście chciałabym pokazać Wam dwa najgorsze bronzery jakie używałam do te pory.


Astor Skin Match 4ever brozner
It's not really expensive brozner, it costes about 6 . We can choese between two shades 001 Blond and 002 Brunette. I'm a brunette so I just have chosen 002 shade and it was a mistake. I can't say that the quality of Astor bronzer is not good, it is good, but the color is horrible. During using it everyday, I've felt not so good. It didn't gave me a nice shadow on my face. I was looking like an orange. This is not good product to sculpt. I also have a feeling that it leavs stains on my face. I've read that girls recommend this brozner for begginers in contouring, but in my opinion it's not good for them. Even if it leavs satin and creamy finish, it's hard to good blend.
Is it good to sculpt? No, it's not. Remember that brozner and bronzing powder are not the same things. 
In short:
-Contouring powder - it helps us to create our face more thin. It usually has colder shades than standar brozners. Brozning powder helps to change the shape of face. This product have to be matt.
-Brozner - this product should leavs a healthy color on our face. Shades of brozners are usually more warm. It also can  contains illuminating particles. Becouse of this product out face could look less tired.  
---------------------
Astor Skin Match 4ever brozner
Cenowo nie jest najgorzej, bo kosztuje około 30 zł. Do wyboru mamy dwa kolory 001 Blond i 002 Brunette. Jako iż jestem brunetką, wybrałam odcień 002 i to chyba był błąd. Nie mogę przyczepić się od trwałości tego produktu, bo utrzymuje się cały dzień. Nic nie musimy poprawiać, jednak kolor to jakaś tragedia. Używając go do konturowania na co dzień, źle się w nim czułam. Ten bronzer nie nadawał mojej twarzy efektu cienia, wyglądałam raczej jak ubrudzona. Taka pomarańczka ;) Miałam również wrażenie, że zostawiał plamy i był cholernie ciężki do porządnego rozblendowania.. Nie raz czytałam, że kobitki polecają go początkującym, ponieważ ma lekko satynowe, kremowe wykończenie. Moje zdanie jest jednak inne. Fakt, ma to satynowe, lekko kremowe wykończenie, ale totalnie nie nadaje się dla osób będących w fazie pierwszych przygód z pudrem do konturowania. Czy on w ogóle nadaje się do konturowania? Raczej nie, bo nie mylmy pojęć puder do konturowania a bronzer to dwa różne produkty.
W skrócie :
-Puder do konturowania - jest to produkt, który ma tworzyć cień na naszej buzi, by wydawała się ona szczuplejsza, bardziej podłużna. Za pomocą takiego pudru jesteśmy w stanie zmienić kształt i rysy twarzy. Zazwyczaj odcienie takich pudrów są zimniejsze, niż odcienie bronzerów. 
-Bronzer - jest to produkt, który ma nadać naszej twarzy koloru - efekt twarzy muśniętej słońcem. Często odcienie bronzerów nie nadają się do konturowania, ponieważ są zbyt pomarańczowe, ciemnobrązowe lub zawierają rozświetlające drobinki. Dzięki bronzerowi nasza buzia nie będzie wyglądać na zmęczoną. 



Arobnne bronzer
This product is not really cheap. It costes about 37$ in USA. You can buy it only in USA, UK, New Zealand, Canada, Australia and Poland. 
This brozner is simillr to Astor. It also has too much orange color. But this product contains illuminating particles. It would be great if not for the color. It is highly pigmented, so it's not good for beggines as well. Quality of this product is amazing. It stays on your face all day.  
You can buy it here
--------------------
Bronzer Arbonne
Ten produkt nie należy do najtańszych, ponieważ kosztuje około 108 zł i wydaje mi się, że nie można go kupić stacjonarnie. 
Tutaj jest podobnie jak z Astorem, główną przyczyną tego, że w moim oczach nie jest to najlepszy bronzer, jest kolor. Wydaje się być bardziej pomarańczowy od poprzednika i jeszcze bardziej napigmentowany. W dodatku zawiera świecące drobinki, które tutaj są plusem, ponieważ gdyby nie okropny ciemno-pomarańczowy odcień, świetnie pasowałby do nadawania świeżego koloru naszej wykonturowanej buzi. Tego produktu tym bardziej nie polecam zaczynającym zabawę z "rzeźbieniem", ponieważ mimo satynowego wykończenia, również ciężko się go rozblendowuję i można zrobić sobie nim niezłą krzywdę... coś o tym wiem ;)
Jeśli chodzi o jego trwałość, tak samo jak Astor wytrzymuje bez jakichkolwiek poprawek calutki dzień. 
Brozner Arbonne możecie kupić tutaj.
 






I just have recorded my first movie on youtube channel, so If you will be interested just check out my channel in the future. I'm gonna record swatches with this two bronzers :) 
----------------------
Właśnie nagrałam pierwszy film na swój nowy kanał na youtube i jestem w trakcie montowania go. Jeśli będziecie mieli ochotę, to w przyszłości zaglądajcie tam a na pewno znajdziecie swatche na żywo obu tych bronzerów :) 

8 comments:

  1. Alright, I think those products are not worth to buy or even try. Thank you for sharing this to us! I recentl love ABY's bronzers, so in love! :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
  2. Mi kolorki nie przypadają do gustu też :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  3. Ciekawy kolor, chociaż dla mnie pewnie byłby za ciemny :)

    ReplyDelete
  4. O, fajnie że napisałaś o Arbonne, ta firma chyba dopiero będzie wchodziła do Polski (za sprawą Kingusi z "Żon Hollywood" haha ;d) o ile się nie mylę.
    Mój ulubiony bronzer - Inglot 505, używałam do samego denka, a potem zdradziłam z zestawem z Catrice Prime and Fine i żałuję...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie używałam tego zestawu z Catrice, ogólnie mało kosmetyków z tej firmy miałam, więc muszę się jej lepiej przyjrzeć :D
      A co do Arbonne, to nawet nie wiem czy to za sprawą tej kobiety, nawet nie wiem która to, bo oglądałam tylko kilka odcinków tego programu hehe, ale dzięki za informację o tym, zaraz sobie wygoogluję :D

      Delete
  5. Bronzer z astora nie przekonuje mnie do siebie, zdecydowanie wolę tego typu kosmetyki, ale z innych firm ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Nie lubię kosmetyków, które wpadają w pomarańczowy kolor :( Nie używam bronzerów, więc i tak bym go nie kupiła, tym bardziej że cena jest zawrotna xD Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził :(


    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam plan nałożyć oba te bronzery innym pędzlem, bardziej delikatnym, który muszę kupić, może wtedy efekty będą lepsze :)

      Delete

Copyright © 2014 Karolinka's beauty and makeup , Blogger