Aliexpress Chinese matt lipsticks for 0,82 EUR/ Chińskie matowe pomadki za 0,82 EUR


I really didn't know if I should buy soemthing in Chinese store aliexpress.com. I'm not sure If I like Chinese products. I think I prefer to save some money and buy something better or find something good in good price. But... I was really interested in famous matt lipsticks for 0,82 EUR.
I've chosen two shades 13 and 03. 
-----------------------
Długo zastanawiałam się nad zakupem czegoś w Chińskim sklepie aliexpress.com. Nie jestem do końca przekonana o jakości produktów z Chin, dlatego często wolę odłożyć trochę więcej pieniędzy i kupić coś porządnego lub poszukać czegoś równie dobrego w dobrej cenie. Jednak nie mogłam się powstrzymać, by nie przetestować znanych już wszystkim matowych pomadek za 0,82 EUR. Wybrałam dwie pomadki w kolorze 13 i 03. 



13.
I love this dark pink color. This delicate color match perfectly for daily make up. From time to time I like to mix it with more pinkish lipstick or lip penicl in similar shade.
-------------------
Uwielbiam ten kolor-kolor ciemnego różu. Świetnie sprawdza się do codziennego makijażu. Co jakiś czas łącze tą pomadkę z nieco mocniejszą różową pomadką lub konturówką w podobnym kolorze. 




03.
This is very pinkish shade that I use very often, becouse I love to have underline lips. It looks amazing mixed with brighter pink lip pencil or shiny lip gloss.
---------------------
Jest to obłędnie różowy kolor, którego używam bardzo często, ponieważ lubię mocno podkreślone usta. Cudnie wygląda nałożony na jaśniejszą różowa konturówkę z dodatkiem delikatnie połyskującego błyszczyka. 






In my opinion both colors are great. I heared that the colors can be different on the aliexpress pics, but I don't remember if my shades are different. 
The lipsticks are really matt, but it dries up really slow. I don't like it, becouse I use lipsticks a moment before leaving so I don't have a time to wait to add a second layer of lipstick on my lips.
They have good coverage, but in my opinion it's good to add the second layer to hide all of the nacked holes.
I recommend you to use really thin layers, becouse the lipstic is so sticky, and we don't need to have a coloful cake on the lips. 
Also I can recommend you to use the lip pencil before, becouse it gives a better and longer color on the lips. 
This matt lipstics stays in one place duing eating quite long, but it's a bit hard to cleanse. I think it is a plus for Chinese product. 
Both of them have really nice smell; maybe it's like bubble gum?
Of couse we don't have an ingredients, so it's a minus, becouse I'd like to know what we can find in these lipstics..., but I'm still alive, so it's ok. It can dries your lips a bit, but it's normal with matt lipstics. 
I received the package from China quite fast, in less than one month. 
---------------------
Moim zdaniem oba kolory są świetne. Słyszałam, że kolory odbiegają nieco od zdjęć na aliexpress, ale ja osobiście nie pamiętam czy mi również się to przytrafiło. 
Pomadki rzeczywiście są matowe, jednak zasychają dość długo, co w moim przypadku jest bardzo denerwujące, bo usta maluję chwilę przed wyjściem i nie mam czasu długo czekać, by dołożyć drugą warstwę. 
Pomadki dobrze kryją, ale według mnie trzeba dołożyć drugą warstwę, by zlikwidować delikatne prześwity. Minusem jest to, że przy drugiej warstwie zasycha jeszcze wolniej i bardzo się klei, więc trzeba uważać, by pomadka po prostu nie zamieniła się w klejącą kluchę na ustach. Polecam więc nakładać bardzo cieniutkie warstwy. 
Polecam również nakładać je na konturówki, ponieważ przedłuża to jakość widocznego koloru na ustach. 
Jak za tą cenę, całkiem dobrze radzą sobie z jedzeniem, a na ustach utrzymują się dość długo, jednak trochę brzydko się ścierają i trudno je domyć, co raczej jest plusem. 
Obie pomadki mają bardzo ładny, słodki zapach; może jak guma balonowa? 
Minusem jest również brak składu, a bardzo chciałbym wiedzieć, co znajduję się w tych słynnych pomadkach..., jednak jeszcze mnie nie zabiły, więc jest ok, a używam ich całkiem często. 
Lekko wysuszają usta, ale to jak większość matowych pomadek. 
Przesyłka z pomadkami dotarła dość szybko. Nie pamiętam ile czasu minęło dokładnie, ale z pewnością mnie niż miesiąc. 


Ah, colors and prices of these lipsticks are gerat, so I'm not sure if I should buy the next lipstics, becouse I don't like Chinse cosmetics... .What should I do now? Maybe you have any plans to buy it? You know that there we can find these produtcs even for 0,50 EUR on aliexpress? Tell me what you think about it, becouse I really don't know if I should buy it again :D
--------------------
Ah, kuszą mnie kolory i jakość w stosunku do ceny, dlatego ciąglę chcę zamówić więcej, ale z drugiej strony nie lubię chińskich kosmetyków... . Co teraz mam zrobić? Czy Wy też macie ten problem? Może planujecie zamówić kilka pomadek, które można kupić nawet za 0,50 EUR? Podzielcie się ze mną swoją opinią, bo naprawdę nie wiem, czy kupować kolejne sztuki :D

27 comments:

  1. Jakoś nie przekonują mnie takie pomadki :p

    ReplyDelete
  2. chińskie produkty potrafią zaskakiwać :)
    dziękuję za obserwację na moim blogu również Cię zaobserwowałam :)

    ReplyDelete
  3. Warto testować różne produkty. :) Na Aliezpress można trafić na świetne rzeczy.
    Obserwuję.

    ReplyDelete
  4. Jeszcze nie miałam przyjemności z Aliexpress, ale może się skuszę. A czy pomadki po dłuższym stosowaniu przypadkiem nie wysuszają skóry ust?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wysuszają, choć nie używam ich codziennie, bo zmieniam pomadki w zależności od makijażu czy stroju danego dnia :) Nie wiem jak bardzo wysuszyłyby usta przy codziennym stosowaniu, ale każda matowa pomadka wysusza w jakimś stopniu usta, chyba, że nie jestem na czasie, a są już matujące nawilżające hehe :D

      Delete
  5. paznokcie♥
    szkoda że nie pokazałaś na sobie

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze mówiąc zapomniałam, ale postaram się wrzucić na instagrama :D

      Delete
  6. Hello there! Lovely blog! Nice colours of those two lipsticks!
    I just followed you on GFC # 52! Please follow back, let's keep in touch & support eachother in this blogger community :-)
    Have a nice weekend!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  7. Jakoś nie mam zaufania do chińskich kosmetyków;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również, to jedyny Chiński kosmetyk z Aliexpress jaki mam. Choć przyznam, że mam jeszcze jedną, inną pomadkę kupioną na próbę, ale nie nadaje się do użytku :)

      Delete
  8. Widzę właśnie, że coraz częściej osób zamawia z tej strony. Jedno jest pewne, ceny są baaaardzo okazyjne i przy szczęściu i dobrym przeszukaniu, można znaleźć fajne rzeczy. :)

    ReplyDelete
  9. Wiem, że dużo osób je poleca ale nie - w życiu bym tego nie nałożyła na usta, jakoś im nie wierzę.

    ReplyDelete
  10. Kolorki są świetne! :) Osobiście nie jestem jednak przekonana do chińskich produktów, a tym bardziej kosmetyków...nie ufam im. Pamiętam, że kiedyś postanowiłam powąchać perfum w markecie - psiknęłam odrobinkę na nadgarstek, nie minęło 5 minut i dostałam reakcji alergicznej. Był to pierwszy i ostatni raz, gdy zwróciłam uwagę na tani kosmetyk...Tak, jak wspomniałaś we wpisie, lepiej dołożyć troszkę pieniążków i kupić coś porządnego.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie tak. Wolę mieć jeden porządny produkt niż stertę słabych, jednak ciekawość w tym przypadku wygrała, choć raczej nie zamówię już żadnego Chińskiego kosmetyku :)

      Delete
  11. Szkoda, ze tak długo zasychają. Bardzo ładne kolory

    ReplyDelete
  12. Ja również zastanawiam się, czy nie zamówić pomadek na chińskich stronach do przetestowania :)
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    ReplyDelete
  13. Mam jedną podobną pomadkę z ali. Ogólnie jestem z niej zadowolona, ale niestety nierównomiernie się ściera tworząc na ustach plamy.

    ReplyDelete
  14. Kolory są bardzo ładne, aczkolwiek nie wiem, czy bym się odważyła, by się pomalować pomadkami z Alli. Mówiąc szczerze - nigdy nie miałam niczego z chińskich stron :D

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładne kolory, ale pazurki są boskie ~!

    ReplyDelete
  16. Też je mam :) Czasami zdarza mi się kupić kosmetyki z ali, bo niektóre są na prawdę dobre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja raczej nie ufam kosmetykom z Chin, więc pewnie nie kupię więcej kosmetyków, ale te pomadki były wyjątkiem i stanowczo są warte swojej ceny :)

      Delete
  17. Pomadki na aliexpress bym nie kupiła i miałabym obawy co do składu, jakości itp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kupiłam z ciekawości, ale innych kosmetyków nie mam zamiaru tam kupować :)

      Delete
  18. Kolorki piękne. Do tej pory z azjatyckich kosmetyków, używałam tylko koreańskich.

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Karolinka's beauty and makeup , Blogger