What to buy on sale in H&M for Autumn



Below you can find some propositions with outfits from sale in H&M This is the end of summer so, we need something with long sleeves but not really warm. I've found some great clothes for Autumn on H&M sale, becouse I love sales! In my opinion this is great way to have a nice clothes, save some money and look gorgeous. Also I'm a fan of Second Hands, but today lets have a look on H&M sales :D

Tell me, which outfit is you favoutite, and if you gonna buy something on sale for Autumn :D
--------------------
Poniżej znajdziecie kilka propozycji stylizacji z wyprzedaży w H&M. Mamy koniec lata, więc musimy zaopatrzyć się w coś z długim rękawem, jednak niekoniecznie w ekstra ciepłe ubrania. Znalazłam kilka świetnych rzeczy na jesień na wyprzedaży, ponieważ kocham wyprzedaże! Moim zdaniem jest to świetny sposób na skompletowanie modnych, fajnych ubrań zaoszczędzając przy tym trochę pieniędzy. Uwielbiam również Second Handy, ale dziś przyjrzyjmy się wyprzedaży w H&M :D
Dajcie znać, który outfit podoba się Wam najbardziej i czy macie zamiar kupić coś na tej wyprzedaży :D

  


1.


1. Cardigan 64,90 zł (22 EUR)
2. T-shirt 47,90 zł (12 EUR)
3. Pants 49.90 ( 12,50 EUR)
4. Boots 89,90 zł ( 22,50 EUR) 
5. Earrings 27,90 zł ( 7 EUR)


2
.

1. Cardigan 89,90 zł (22,50 EUR)
2. Top 51,90 zł (13 EUR)
3. Boots 113,90 zł (28,50 EUR)
4. Skirt 64,90 zł (16,50 EUR)
5. Rings about 11,90 zł (3 EUR)

3.

 

1. Sweater  54.90 zł (14 EUR)
2. Pants 55.90 zł ( 14 EUR)
3. Shoes 166,90 zł ( 42 EUR) 
4. Bag 89,90 zł (22,50 EUR)
5. Necklace 14,90 zł (3,80 EUR)


4.


1. Top 49,90 zł (12,50 EUR)
2. Cardigan 79,90 zł (20 EUR)
3. Pants 59,90 zł (15 EUR)
4. Bag 64,90 zł (16,50 EUR)
5. Boots 139,90 zł (35 EUR)
6. Earrings 20.90 zł (5 EUR)


And something for guys :D


1.


1. Sweater 49,90 zł (12,50 EUR)
2. Chinos  69,90 zł (18 EUR)
3. Boots 29,90 zł (7,50 EUR)


2.

1. Sweater 49,90 zł (12,50 EUR)
2. Chinos 49,90 zł (12,50 EUR)
3. Boots 98,90 zł ( 25 EUR)

3.
 



1. Sweater 39,90 zł (10 EUR)
2. Pants 31,90 zł (8 EUR)
3. Shoes 39,90 zł (10 EUR)

24 comments:

  1. musze sie do mjego wybrac i sprwadzic

    ReplyDelete
  2. Pierwsze buty jakie piekne! Czarny sweterek z 3. rowniez w moim stylu :)

    ReplyDelete
  3. Piękne sweterki, musze sobie coś tam sprawić na jesień :)

    ReplyDelete
  4. Ta kremowa koszulka z pierwszego zestawu za mną długo łaziła, ale już nie ma mojego rozmiaru :( Ja ostatecznie na tą jesień postawiłam na koszule, w H&Mie można znaleźć kilka fajnych modeli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skąd ja znam brak rozmiarów hehe. Mój chłopak zamawiał ubrania z przeceny jakiś czas temu i większość ubrań nie miało odpowiedniego rozmiaru :D

      Delete
  5. Love these pieces! Great post! xx

    www.fromluxewithlove.com
    www.bloglovin.com/blogs/from-luxe-with-love-14590195

    ReplyDelete
  6. super rzeczy, nawet miałam chęć kupić jeden sweterek, ale niestety wykupiony :((


    http://dalenadaily.com

    ReplyDelete
  7. Druga stylizacja mi się najbardziej podoba, koniecznie muszę kupić takie spodnie w kolorze ala khaki jeśli dobrze mówię :D

    ba3wa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam takie długie swetry i wąskie spodnie, moja jesienna bajka :)

    ReplyDelete
  9. You've spotted some gorgeous items in H&M's sale - as you've said, perfect for Autumn! The khaki skinny jeans have really caught my eye :)

    aglassofice.com
    x

    ReplyDelete
  10. Wszystkie brązowe buty są bardzo w moim stylu, kocham nosić ten kolor jesienią ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również, no i oliwkowy, choć oliwka to nie tylko jesienią, ale o każdej porze roku :D

      Delete
  11. muszę się rozejrzeć za fajnymi botkami :)

    ReplyDelete
  12. Pierwszy zestaw podoba mi się najbardziej :)

    ReplyDelete
  13. Napaliłam się na te botki beżowe i kupa, bo nie ma mojego rozmiaru :(

    ReplyDelete
  14. Love your pics! esp. those tassel earrings!

    www.crystalchiffon.com

    ReplyDelete
  15. Ja poluje na cardigany. Na zimę nigdy ich nie za wiele :)
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    ReplyDelete
  16. Jakie piękne zestawienia :) Myślę, że znalazłbym coś dla siebie - szczególnie podobają mi się ubrania z pierwszych trzech zdjęć :P Orientujesz się może czy te wyprzedaże są też stacjonarnie?

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje mi się, że też są, ale ubrania bardzo szybko znikają ze sklepów stacjonarnych, ale mogę się mylić. Musiałabyś podejść i sprawdzić czy coś jeszcze mają, czy już tylko nowe kolekcje :)

      Delete
  17. Red Sweater is my style so much ^^ All picks all so great! Thanks for sharing dear~
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ReplyDelete
  18. Buty z czwartego zestawu - jestem na TAK!!! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    ReplyDelete
  19. Stylizacje ładne ale nie dla mnie. Ciężko mi w tym sklepie znaleźć coś dla siebie.

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Karolinka's beauty and makeup , Blogger