Ziaja Ulga Krem Regenerujący Na noc Wzmacniający Naczynka bez barwników, silikonów i olejów mineralnych



Some time ago I've read some beauty blogs from different countries and I've read that our Polish brand Ziaja is known abroad. Wow, I'm positively surprised.
Maybe it is also known in your country?:)
---------------------

Niedawno przeglądając blogi koleżanek z zagranicy dowiedziałam się, że nasza Polska Ziaja znana też jest w innych krajach, co pozytywnie mnie zaskoczyło.
A Wy wiedziałyście o tym? :)



As I said many times, I have an oily face so there's many cosmetics that clog my pores. I cannot use good and rich face creams, so I've decided to find something really light. I've read about Ziaja Ulga firming night cream for skin with redness and I was fascinated by this cream and the description on the package. 

- 0% sillicones,
- 0% perfume
- 0% mineral oils

Producer said it contains only the essential components of the formulation. He also said it reduces 
roughness, dryness, excessive flaking and smooths the skin. Wow, I was in heaven.
--------------------
Jak już nie raz mówiłam, moją skórę zapycha dosłownie każdy krem, więc postanowiłam poszukać czegoś naprawdę lekkiego. Wtedy trafiłam na krem regenerujący Ziaja Ulga na noc do cery naczynkowej. Przede wszystkim krem ujął mnie składem i obietnicami producenta.
 
- 0% barwników,
- 0% silikonów,  
- 0% olejów mineralnych

Producent mówi nam, że w kremie znajduje się minimalna, bezpieczna ilość konserwantów. Czytając to byłam w niebie. Dodatkowo krem jest bezzapachowy i hipoalergiczny. Produkt ma również nawilżać, koić, ujędrniać i wzmacniać naczynka krwionośne.  




SKŁAD/INGREDIENTS

- Hexyl Laurent (Laurynian Heksylu), Stearyl Alcohol, Cetyl Ricinoleate, Glycerin, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, Jojoba Oil, Panthenol, Glyceryl Caprylate -emollients,
-
Macadamia ternifolia seed oil(Olej z nasion macadamia) - Rich oil with A, B, E vitamine, different mnerals, emollient/ Bogaty w wit. A, B, E i różne składniki mineralne,
-
Gossypium Herbaceum(Cotton) Seed Oil( Olej z nasion bawełny)- contains linoleic acid, emollient/ zawiera kwas linolowy, emolient,
-
Aster Maritima(Aster Solny)- It is a flower, but I'm sure what is doing, but it is active ingredient/ Jest to kwiat, lecz nie jestem pewna jakie ma działanie, ale jest to składnik aktywny w kremie
-
Ceteareth 20- emulsifier/emulgator
-
Laminaria Ochroleuca Extract (Wyciąg z alg złotych)- emollient and active ingredient/ emolient i składnik aktywny w kremie
-
Castor Oil- consists primarily of the oils of fatty acids/ zawiera kwasy tłuszczowe
-
Tocopheryl Acetate- Vitamine E
-
Oxidized Corn Oil- synthetic antioxidant/ syntetyczny antyoksydant
-
Propylene Glycol, Glycyrrhiza Glabra- humectant/ humektant
-
Carbomber, Xanthan Gum-thickener/ zagęstnik
-
Dmdm Hydantoinpreservative/ konserwant
 


 
In my opinion
this cream is really light. It absorbs very well without oily feeling on the face. I bought it becouse I have many rednesses on my face and it should reduces the rednesses, but I also needed something what could moisturize my skin without clogging the pores.  

Yes, it doesn't clog my skin and I'm so happpy with this fact, but this is not the moisturizer for me. My skin needs a better moisturizing, so extra, I'm using a Hemp Oil and currently I'm testing Jojoba Oil. 
I think this cream will be perfect for people with no dry skin. If you don't wanna use a normal make up base, it will be something great for you. I really like to use it as a make up base.
I have a feeling that this cream matt my face a bit. I prefer to use that for a day, even if producer said it's a night cream.  
Generally I like it becouse of the ingredients, but I thought it's gonna work better. I will remember that this cream is safe for my skin
It's also so cheap, it's only 2,50 EUR/50ml.
--------------------

Moim zdaniem konsystencja kremu jest dość lejąca, przez co bardzo lekka. Krem szybciutko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Nie mam typowej cery naczynkowej, choć od dziecka mam kilka widocznie pękniętych naczynek na twarzy. Mam też wiele zaczerwienień, a kremy naczynkowe często pomagają łagodzić zaczerwienienia na twarzy i tak jest również w tym przypadku. 
Wybrałam ten krem, ponieważ szukałam czegoś co nawilżyło by moją skórę ale nie zapychało. 
Faktycznie krem nie zapycha porów z czego jestem bardzo zadowolona, jednak nie nawilża tak dobrze jakbym tego chciała. Moja skóra potrzebuje nieco większego nawilżenia, dlatego dodatkowo nakładam na buzię olej konopny i testuję jojobę. 
Myślę, że krem będzie idealny dla osób, które nie mają problemu z przesuszoną skórą a nie chcą tez używać bazy pod podkład. Tak, ten krem świetnie nadaje się pod podkład a dzięki swojej lekkości jest idealny na dzień, choć przeznaczony jest na noc. Mam nawet wrażenie, że delikatnie matuję skórę i pozostawia ją gładką. Ogólnie jestem średnio zadowolona, ponieważ skład wydawał się być naprawdę obiecujący, jednak będę pamiętać, że jest to krem bezpieczny dla mojej skóry
Również jest bardzo tani 10zł/50ml.


In Ziaja Ulga series we also can find a day cream with 20 SPF, but I'm not sure if I will try it. But in my opinion Ziaja Ulga series is the most safe series launched by this brand, so I think I'm gonna try enzyme peeling, mask and micellar water :D
--------------------
W ofercie Ziaji Ulga mamy też krem na dzień z ochroną 20 SPF, ale sama nie wiem czy go przetestuję, ponieważ jeśli krem na noc jest tak lekki i tak słabo nawilża, to nie koniecznie chcę się przkonać o lekkości kremu na dzień. Uważam jednak, że seria Ulga jest najlepszą serią pod względem bezpieczeństwa jaką wydała Ziaja i chętnie przetesuję peeling enzymatyczny, maseczkę i płyn micelarny :D

9 comments:

  1. Krem wydaje się nie głupie, zwłaszcza jak za taką cenę, ale ostatnio szukam kremów z jeszcze mniejszą ilością składników :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Im mniej składników tym lepiej, również szukam kremów z jak najmniejszą ilością składników, ale w tej cenie trudno jest znaleźć coś naprawdę dobrego :)

      Delete
  2. Ja niestety mam problemy z sucha skórą, a produkty ziaja nie bardzo się u mnie sprawdzają w ostatnim czasie. Kremik chyba nie dla mnie ;<

    ReplyDelete
  3. Przyzwyczaiłam się do parafiny w Ziajce, czyżby w tej nie było..? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, tutaj jej nie ma :D
      Ziaja ma całkiem dobre i tanie produkty, jeśli dla kogoś parafina nie jest problemem, jednak ja nie mogę parafiny, ponieważ mnie zapycha, dlatego mało który produkt z Ziaji przypada mi do gustu :D

      Delete
  4. Z produktów ziaji jeszcze nie korzystałam ale ten wydaje się być czymś obiecującym, chyba się na niego skuszę :) Pozdrawiam

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Karolinka's beauty and makeup , Blogger