Healthy Style-ZUMA NOKA eye drops review/ krople do oczu recenzja


I decided to start with a new series on my blog "Healthy Style". Here I'm gonna share my thoughts about healthy life and products for our body. I hope you will like the new series and now I'd like to talk about moisturizing eye drops ZUMA NOKA. 

Everyone remember to take care about face, body or hair, but do we remember about our eyes? 
In computers, heaters and air conditionings times, we often have very dry and stinging eyes what can be really dangerous for our eyes. 
Frim a lot of time I was thinking why I have photofobia, why my eyes are so sensitive, why I still feel the pain and why my eyes are watering, especially during the make up or watching TV. I decided to to buy the cheapest eye drops ZUMA NOKA 0,2%.
*The regular price is about 3 EUR, but I've bought it for 1,25 EUR. 
*They are moisturizing drops, but I have to say that they can't moisturize my eyes for a long time. I'm using this drops 2-3 a day.
Pharmacist said they are not the best one, maybe you wanna try something better and she was right. They cannot help for all day. 
*Also we can use it only for a one month and we can't consumpe whole bottle.
*Drops contains Cytrymid preservative and it can irritate the eye when we are using them too long. 
--------------------
Postanowiłam rozpocząć dla Was nową serię "Healthy Style" w której będę dzieliła się postami i recenzjami na temat zdrowia naszego organizmu i zdrowych produktów. Mam nadzieję, że ta seria przypadnie Wam do gustu a już teraz zapraszam na recenzję nawilżających kropli do oczu ZUMA NOKA. 

Każdy pamięta, aby dbać o swoją twarz, ciało czy włosy, ale czy pamiętamy o naszych biednych oczach? 
W czasach komputerów,sztucznego ogrzewania i klimatyzacji nasze oczy często są przesuszone, piekące i swędzące, co może doprowadzić do zapalenia spojówek lub innych poważnych chorób oczu.
Od długiego czasu zastanawiało mnie dlaczego mam światłowstręt, bolą i pieką mnie oczy, szczególnie przy zamykaniu ich i patrzeniu w ekran komputera czy telewizora a przy robieniu makijażu oka z kącików płyną mi łzy, co przeszkadzało w dokładnym malowaniu. 
Wtedy postanowiłam zainterweniować i wypróbować najtańsze krople do oczu ZUMA NOKA 0,2%
*W regularniej cenie krople kosztują 11.99 zł ale mi udało się kupić je za 4.99 zł w promocji.  
*Są to krople nawilżające i muszę powiedzieć, że nawilżają, ale nie na długo. Używam kropli 2-3 razy dziennie i niestety już po pół godzinie czuję suchość i pieczenie oczu. 
Pani w aptece miała rację, krople nawilżają i dają ulgę, ale tylko chwilowo. 
*Dodatkowo krople można używać tylko przez miesiąc a nie jesteśmy w stanie zużyć całej buteleczki. 
*Krople zawierają w sobie również konserwant Cetrymid, który przy długim stosowaniu może podrażnić oko lub wywołać uczulenie. 
Często przy wlewaniu kropelek do oczu zaczynały mnie one na chwilę piec, ale sama nie wiem czy jest to w jakiś sposób związane z tym konserwantem. 
 
 

It's time when I have to buy a new bottle of another drops, so I know that I won't back to ZUMA NOKA drops and I'll looking for something moisturizing for longer. 
Maybe I will try Starazolin Hydobalancce, but I'm not sure yet. 
How about you guys, do you remember about to take care of your eyes? Do you feel that you need to buy moisturizing drops? 
Maybe you can recommend me something better than ZUMA NOKA drops :)
--------------------
Właśnie skończyły mi się data przydatności tych kropelek i wiem, że raczej do nich nie wrócę i będę szukała innych, nawilżających na dłużej. 
Możliwe, że tym razem wezmę się za Starazolin Hydrobalance, lecza sama jeszcze nie wiem. 
Czy Wy również nie zapominacie dbać o swoje oczy? Czujecie potrzebę nawilżenia? Może sami nie zdawaliście sobie do tej pory sprawy, że Wasze oczy mogą być przesuszone a pieką od długiego czasu?
Kochani, może Wy polecicie mi jakieś fajne, dobrze nawilżające krople do oczu w przystępnej cenie? :)

6 comments:

  1. Równiez używam nawilżających kropelek tylko Starazolin :)

    ReplyDelete
  2. Dla mnie krople to podstawa, gdy noszę soczewki. Choć zauważyłam, że moje oczy dużo lepiej znoszą te jednodniowe.

    ReplyDelete
  3. it has some really good products.
    Have a good weekend
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
  4. Ja czasami sięgam po tego typu krople, ale kupuję takie zwykłe w mini butelkach. Bo takiej wielkości nie jestem w stanie zużyć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również, więc może rozejrzę się również za takimi w mini buteleczkach :)

      Delete
  5. Przydałyby mi się takie krople, pracuję przed komputerem i czasami odczuwam suchość :) Ale może wybiorę innej marki, skoro nie jesteś do nich przekonana, nie będę ryzykować :D

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Karolinka's beauty and makeup , Blogger